پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112196
آرمانهاي انقلاب 57 در جهان منتشر شده است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 903

ه گزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دکترمحمود احمدي نژاد هنگام خروج از فرودگاه مهرآباد  افزود: ملت ما به دنبال نجات انسان و استقرار عدالت و محبت، رفع تبعيض، ظلم و بي‌ادبي و اشغالگري که چندين قرن است عليه بشريت در جهان اعمال شده، مي باشد و امروز اين آرمان‌ها همگاني شده و به يك ملت خاص تعلق ندارد و حتي مردم آمريكا هم آن را دنبال مي‌كنند؛ هرچند كه خفقان رسانه‌اي آنجا اجازه انتشار اين خواسته‌ها را نمي‌دهد.

وي اظهار داشت: هر گاه توضيحي ارائه مي شود يا مصاحبه اي درباره مدل جايگزين شرايط فعلي صورت مي گيرد، از سوي مردم عادي و نخبگان استقبال گسترده اي مي شود و حتي رسانه هايي که تحت فشار بودند تا اين مواضع را منتشر نکنند، مجبور مي شدند براي عقب نماندن از خط اخبار و مطالبات خوانندگان تقاضاي مصاحبه کنند و مصاحبه هايي که پخش مي شد نيز بارها درخواست تکرار داشت و اوج اين استقبال از مواضع ايران پس از سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل بود.

رييس جمهور تصريح کرد: حق اين است که عدالت، انسانيت و توحيد در دنيا حاکم شود و اين آرمانها بايد قبل از هر جايي در ايران به طور کامل مستقر و اجرا شوند تا به جايي برسيم که ديگر هيچ تبعيض، خودخواهي و ناعدالتي نباشد و اين مدل به عنوان الگويي به جهانيان ارائه شود.

وي با اشاره به ديدار خود با هشت تن از مولفان و فعالان رسانه‌‌اي آمريکا، خاطرنشان کرد: در اين جلسه يكي از اين افراد گفت كه شما يك حكومت اسلامي هستيد كه من در پاسخ گفتم ما حكومت اسلامي نيستيم بلكه در تلاشيم تا به حكومت اسلامي برسيم. ما در ابتداي راه هستيم و اسلام عظمتش خيلي بالا و متعلق به همه مردم بوده و در انحصار هيچ گروهي نيست؛ اسلام از آسمان و براي همه ملت‌ها آمده است.

وي با بيان اينكه امروز خيلي از گره‌هايي كه براي جلوگيري از انتشار پيام ملت ايران ايجاد شده بود، باز شده است، گفت: همه ملتها ديدند که انديشه ملت ايران جهاني است و اميدوارم مسائل جزئي و خودخواهي ها کنار رفته و همه براي استقرار اسلام و عدالت تلاش کنند.

 احمدي نژاد با تاکيد بر اينكه امروز نظام سلطه نفس‌هاي آخر را مي‌كشد و روز آزادي حقيقي بشريت نزديك است، اظهار داشت: به لطف خدا و به پشتوانه ملت ايران در اين سفر ادبيات ظهور امام زمان (عج) را تبيين و درباره آن بحث كرديم؛ مقاومتي نشد و حتي از آن استقبال شد که اين لطفي از ناحيه خدا و افتخاري براي ملت ايران است.

احمدي‌نژاد در پايان، از برخي رفتارها در داخل كشور انتقاد كرد و گفت: در اين چند روز برخي كارها شد كه خوب نبود و بهتر بود انجام نمي شد، اما به شما اين اطمينان را مي‌دهم كه ملت ما به راه خود ادامه خواهد داد.

در اين مراسم استقبال‌كنندگان شعارهايي در استقبال و حمايت از دكتر‌احمدي‌نژاد سر دادند كه عبارتند از «احمدي‌ ساده‌زيست كه ريشه‌كن صهيونيست»، «مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل»، «دكتر خداقوت»، «خسته‌نباشي قهرمان»، «چپ راست كارگزار عليه خدمتگزار»، «احمدي‌نژاد به رنگ آزادگي» و «دكتر دوست‌داريم».

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html